رپورتاژ آگهی

5 مدل بهترین مارک مرطوب کننده برای پوست خشک کدام است؟

5 مدل بهترین مارک مرطوب کننده برای پوست خشک کدام است؟

 

مرطوب کردن پوست صورت بسیار مفید است، اما اگر پوست صورت خشکی دارید استفاده روزانه از مرطوب کننده پوست خشک یک ضرورت است،  اما نکته اصلی استفاده از مرطوب کننده مناسب است، شما باید به دنبال بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک باشید، کرمی که بتواند به خوبی خشکی پوست شما را حتی در شدیدترین حالت التیام بخشد.

وقتی پوست شما خشک می‌شود یعنی رطوبت کافی در سطح پوست شما یافت نمی‌شود و همین موضوع می‌تواند به ایجاد خارش و بعضا عفونت منجر شود، دلایل پزشکی بیشتری برای ممانعت از خشک شدن پوست وجود دارند که در این مطلب نمی‌گنجند، همین قدر بدانید که پوست خشک مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد و دقیقا به همین دلیل استفاده از کرم مرطوب کننده امری ضروری است.

 

کرم مرطوب کننده را مثل یک سپر در نظر بگیرید که مانع بروز مشکلات پوستی ناشی از خشکی می‌شود، با حفظ رطوبت پوست، مانع بروز مشکلات پوستی شوید.

 

 

 بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک کدام است؟

برای یافتن بهترین کرم مرطوب کننده پوست خشک، خریدیار تعداد زیادی از کرم های مرطوب کننده که برای پوست‌های خشک مناسب هستند را از ابعاد مختلفی مانند نظرات خریداران، اعتبار برند، قیمت، ویژگی‌ها و موارد دیگر بررسی کرده است و در ادامه ۱۰ مورد از بهترین کرم های مرطوب کننده را برای شما مشخص کرده است.

دقت داشته باشید که تا جای ممکن بررسی‌ها را با کمک تجربه خریداران انجام داده ‌ایم، با این حال توصیه خریدیار این است که حتما پیش از خرید کرم مرطوب کننده بررسی‌های لازم را انجام دهید و این موضوع را هم مد نظر داشته باشید که بعضی از کرم‌های خوب ممکن است با صورت شما سازگار نباشد، پس سازگاری کرم با پوست را هم در نظر داشته باشید.

در انتهای مطلب، بعد از معرفی کرم های مرطوب کننده، پرسش و پاسخی در خصوص علت خشکی پوست و انوع کرم مرطوب کننده تهیه شده است که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

 

5 مدل بهترین مارک مرطوب کننده برای پوست خشک کدام است؟

 

1- کرم مرطوب کننده کیووی مدل Intensive وزن 100 گرم

کرم مرطوب کننده ی کیووی مدل Intensive محصولی از کشور استرالیا است. این کرم با کیفیت سازگار با پوست های حساس و خشک می‌باشد. این محصول در حال حاضر توانسته امتیاز 4.1 از 5 و همچنین رضایت 77درصدی را از خریداران کسب کند که در نوع خود عالی و یک کرم موثر به حساب می‌آید.

این محصول فاقد عطر و مواد نگه دارنده می‌باشد که علاوه بر محافظت از پوست قابلیت ترمیم کنندگی بدون احساس سوزش در پوست را دارد.

کرم مرطوب کننده کیووی برای افرادی که از خشکی های مزمن و بیماری های پوستی مثل: اگزما و پسوریاس رنج می‌برند بسیار ایده ال و مفید می‌باشد.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: درمان اگزمای پوستی و کیفیت خوب محصول اشاره کرد.

برخی از خریداران به تقلبی بودن محصول اشاره کرده اند، که پیشنهاد می‌کنیم در حین خرید توجه لازم را داشته باشید و از فروشگاه های معتبر این محصول را خریداری نمایید.

 

5 مدل بهترین مارک مرطوب کننده برای پوست خشک کدام است؟

 

2- کرم دست کلیون مدل Multipurpose Cream حجم 100 میلی لیتر

یکی دیگر از کرم های فوق العاده مرطوب کننده و بسیار مغذی کرم دست کلیون مدل Multipurpose محصولی از کشور ایتالیا می‌باشد. این کرم با کسب رضایت 88 درصدی خریداران که در نوع خود امتیازی بسیار عالی است نشانه ی بارز کیفیت بالای این محصول می‌باشد.

این کرم با خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی مناسب برای انواع پوست ها است که در ساختار آن از مواد طبیعی، روغن های مفید و ویتامین E استفاده شده است.

اگر بخواهیم به یکی از روغن های به کار برده شده در این کرم اشاره کنیم می‌توان روغن بادام شیرین را نام برد، این روغن باعث می‌شود که کرم زودتر جذب پوست شود و در نتیجه نرم کنندگی بسیار خوبی برای پوست حاصل می‌گردد.

از ویژگی های بارز این محصول می‌توان به SPF موجود در ساختارش اشاره نمود که همین فیلتر باعث محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید می‌شود که به نوعی مزیت برای محصول به حساب می‌آید.

برای استفاده از این کرم کافیست که: پوست خود را به خوبی تمیز کرده و مقداری از آن را به صورت و گردن مالیده و سپس ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود‏.

 

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: آبرسانی عالی و کیفیت خوب محصول اشاره کرد.

 

نقطه ضعف مشخصی ذکر نشده است و اکثر خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

 

5 مدل بهترین مارک مرطوب کننده برای پوست خشک کدام است؟

 

 

3- کرم مرطوب کننده فیس دوکس مدل BOOSTER حجم 50 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده فیس دوکس مدل BOOSTER حجم 50 میلی لیتر محصولی از کشور ایران می‌باشد، ضمن قیمت مناسب آن توانسته امتیاز 4.5 از 5 را از خریداران کسب کند.

این کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی حاوی ویتامین سی پایدار و رطوبت رسان پوست برای استفاده در زیر آفتاب می‌باشد ضمن اینکه این کرم دارای PH سازگار با پوست است برای افرادی که دارای پوست های حساس هستند بسیار ایده ال می‌باشد.

ساختار این محصول به گونه ای است که باعث رفع چین و چروک های پوستی می‌شود و از طرفی توان حفاظت از کلاژن در مقابل عوامل مخرب مثل نور خورشید و همچنین توان تحریک ساخت کلاژن در پوست را دارد.

این کرم را می‌توانید در دو نوبت، یکی پس از استفاده از کرم های ضد لک و پیری و همچنین پس از شست و شو بر روی پوست صورت و یا بدن خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

 

 

5 مدل بهترین مارک مرطوب کننده برای پوست خشک کدام است؟

 

 

4- کرم مرطوب کننده نیوآ حجم 250 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده نیوا که مبدا آن کشور آلمان می‌باشد، ضمن قیمت مناسبی که دارد توانسته امتیاز 4.3 از 5 را کسب کند و 94 درصد از خریداران از آن رضایت داشته اند و خرید آن را به دیگران توصیه کرده اند.

از آنجایی که استفاده از مرطوب کنند‌ه‌ها می‌تواند برای پوست بسیار مفید باشد و از خشک شدن پوست و پیری زود‌رس آن جلوگیری کند، از این رو پیشنهاد ما استفاده مکرر و منظم به صورت روتین روزانه از این کرم ها می‌باشد.

اگر بخواهیم یکی دیگر از کرم های مرطوب کننده را معرفی نماییم می‌توان به شرکت نیوآ که یکی از قدیمی ترین برندها در تولید کرم های مرطوب کننده است اشاره نمود.

در ساختار کرم های مرطوب کننده‌ نیوآ از انواع ویتامین ها استفاده شده است که روند فرسایش پوست را به تاخیر می‌اندازد و از آن در برابر تغییرات ناگهانی آب‌و‌هوا و اشعه ی مضر خورشید محافظت می‌کند.

این محصول با کیفیت حاوی Eucerit می‌باشد که یکی از مواد مخصوص مرطوب کننده کرم نیوآ است این مواد شامل نگه دارنده ها نمی باشد از این رو اثر مطلوبی بر روی پوست های خشک می‌گذارد.

 

 

5 مدل بهترین مارک مرطوب کننده برای پوست خشک کدام است؟

 

5- کرم مرطوب کننده لایسل مدل rich حجم 50 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل rich با حجم 50 میلی لیتر مناسب برای پوست های خشک است. این کرم مرطوب کننده توانسته امتیاز 4.3 از 5 را کسب کند و رضایت 91 درصد از خریداران را جلب نماید، همچنین 110 نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند.

این کرم مرطوب کننده و آبرسان دارای  ویتامین C و عصاره‌های گیاهی برای تقویت پوست است که همین امر سبب درخشندگی و رطوبت رسانی عمقی پوست می‌شود. از دیگر خواص این کرم می‌توان به مواردی همچون: ضد آلودگی و روشن کنندگی پوست نیز اشاره نمود.

برای استفاده از این کرم کافیست: سطح پوست خود را تمیز نمایید و مقداری از کرم را روی صورت و گردن بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوستتان گردد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا