آراد برندینگ

خواص کیک کاکائویی یخچالی اصفهان که باورتان نمی شود

خواص کیک کاکائویی یخچالی اصفهان که باورتان نمی شود

ما می خواهیم در این مقاله روش تهیه کیک کاکائویی یخچالی اصفهان را برایتان توضیح دهیم تا شما هم بتوانید در خانه خود به راحتی آن را درست نمایید.

حال وقت آن رسیده است تا با اطلاعات کافی که در مورد این کیک در اختیارتان قرار داده ایم طرز پخت و درست کردن خانگی آن را نیز برایتان توضیح دهیم تا اگر کسی علاقه مند به پخت آن است به راحتی بتواند آن را با وسایل و مواد اولیه مرغوب خانگی درست نماید بنابراین تا انتهای این گزاره همراه ما باشید.

خواص کیک کاکائویی یخچالی اصفهان که باورتان نمی شود

از یک کاسه نسبتا بزرگ برای مخلوط کردن مواد استفاده می کنیم ابتدا تخم مرغ، شکر و وانیل را با همزن برقی به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد مان سفید رنگ و کشدار شود و حبابهای ریزی بر روی سطح آن جاری شود سپس بعد از آن شیر را آرام آرام به مخلوط مورد نظرمان اضافه می کنیم وبا دور کند همزن به مدت بسیار کمی آن را هم میزنیم تا مواد به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند با انجام این مراحل شما به راحتی می توانید یک کیک یخچال اصفهان بسیار لذیذ را آماده نموده و از آن میل آن لذت ببرید و حتی طرز تهیه های متعدد آن را در سایت مجموعه آراد برندینگ مشاهده نمایید.

حال در این مرحله نوبت آن می رسد که آرد را آرام آرام و کم کم به مواد به دست آمده مان اضافه نماییم باید به این نکته توجه داشته باشید که هنگام اضافه کردن آرد باید آن را کم کم هم بزنید سپس وقت آن می رسد که قالب مورد نظرتان را چرب کرده و مواد را بر درون آن انتقال دهید و در فر خود که از قبل گذاشته اید تا گرم شود قرار دهید و منتظر می مانیم تا کیک پخته و آماده سرو شود.

در ابتدا به هیچ عنوان نباید در فر را باز نماییم اما بعد از گذشت نیم ساعت می توانیم در فر را باز کرده و با چنگال تست نماییم که آیا کیک به خوبی پخته است یا خیر.

کیک کاکائویی یخچالی

برای شناخت بهتر کیک کاکائویی یخچالی و مواد تشکیل دهنده این محصول اگر از محصولات کارخانه ای استفاده می کنید می توانید به برچسب سلامتی که پشت بسته بندی کیک کاکائویی تهران قرار دارد توجه کنید در این برچسب تمام مواد اولیه و مقدار چربی، کربوهیدرات، کالری و دیگر مواد به درستی نوشته شده است.

کیک کاکائویی تهران دارای تمامی این برچسبها می باشد و شما می توانید به راحتی میزان کالری دریافتی از هر کیک را به خوبی متوجه شوید.

خواص کیک کاکائویی یخچالی اصفهان که باورتان نمی شود

در این بخش قصد داریم یک نوع کیک کاکائویی یخچالی بسیار خوش طعم و بافت را برای شما عزیزان به آموزش بگذاریم تا با تهیه آن یک میان وعده بسیار خوشمزه را برای عزیزانتان فراهم آورید.

در ابتدا 2 عدد تخم مرغ را از یخچال بیرون گذاشته تا به دمای محیط برسد و سپس شکر و وانیل یا عصاره وانیل را به آن اضافه کرده و با همزن برقی به مدت 5 دقیقه یا تا زمانی که مواد رنگ روشن و حالت کشسانی خوبی به دست آورد مخلوط نمایید.

در این مرحله مایعات که شامل روغن و شیر است را به مواد تخم مرغی اضافه کرده و در حد مخلوط شدن هم بزنید.

سپس مواد خشک که شامل آرد سفید، پودر کاکائو، بکینگ پودر و کمی جوش شیرین است را اضافه و با لیسک بهم بزنید.

قالب را به وسیله روغن جامد یا کره چرب کرده و آرد پاشی می کنید همچنین می توانید از اسپری جدا کننده استفاده کنید.

مواد کیک که آماده شده را درون قالب ریخته و در فر از قبل گرم شده در دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت تقریبی 50 دقیقه قرار دهید و سپس از فر خارج کرده و بعد از 15 دقیقه که کیک در قالب خنک شده از قالب خارج کرده و بگذارید کامل سرد شود سپس با خامه، سس کارامل یا هر نوع سسی که دوس دارید آن را تزئین و نوش جان کنید.

کیک کاکائویی اصفهان

یک از خوشمزه ترین و لذیذ ترین دسر هایی که می توانید برای یک عصرانه به همراه خود داشته باشید کیک کاکائویی اصفهان می باشد این کیک دارای بافتی بسیار نرم است که می توانید برای استفاده به عنوان پایه چیز کیک و برخی از دسرها از آن استفاده نمایید.

در تهیه این کیک به جای شیر می توانید از مقداری ماست استفاده نمایید تا بافت کیک نرم تر شود اما به طور کلی بافت این محصول نرم و خوش خور می باشد.

خواص کیک کاکائویی یخچالی اصفهان که باورتان نمی شود

برای استفاده از کیک کاکائویی اصفهان به عنوان پایه برخی از دسرها و شیرینیها باید کیک را به مدت 3 الی 4 ساعت در هوای آزاد قرار داد تا رطوبت اضافی آن گرفته شود و سپس با مقداری کره یا شیر که بستگی به دستور شما دارد ترکیب نمایید و مورد استفاده خود قرار دهید.

استفاده از کیک کاکائویی یا شکلاتی برای تهیه چیر کیک یک گزینه بسیار خوب است زیرا می تواند در ترکیب با رنگ پنیر که سفید است باعث زیبایی دو چندان آن شود.

همچنین می توان از کیک کاکائویی اصفهان برای تهیه پاپسیکل استفاده نمایید و به دلیل بافت نرم به راحتی می توان به این کیک شکلی دایره ای داد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا