آراد برندینگ

انواع پارچه مانتویی پرطرفدار کدامند؟

انواع پارچه مانتویی پرطرفدار کدامند؟

خانوم های ایرانی تقریبا سالانه حدود شش عدد مانتو خریداری می‌کنند. بیشتر انتخاب خانوم ها خرید پارچه مانتویی خوشگل می‌باشد که بیشتر بهشون می‌آید. مصرف بالا مانتو موجب این خواهد شد که در بازار رقابتی بزرگ میان کارخانجات، تولید کنندگان و عمده فروش های پارچه مانتو رخ دهد.

امروزه همه افراد برای حفظ ظاهری خود تلاش های زیادی خواهند کرد. بانوان ایرانی هر روز نسبت به روزای قبل دنبال پارچه های مانتویی لاکچری خواهند بود که ظاهری شیک و عالی داشته باشند. پارچه های مانتویی در اندازه های متفاوتی و طرح های مختلفی در بازار موجود خواهد بود که تنوع زیادی در انتخاب آن دارید.

انواع پارچه مانتویی پرطرفدار کدامند؟

اگر به قصد خرید پارچه مانتویی دارید می توانید به سایت آراد برندینگ برای دیدن مدل های بیشتر مراجعه کنید، بعضی از افراد هستند که به پوشش خود اهمیت زیادی خواهند داد. حتما از خودتان سوال می‌کنید که پارچه مانتویی چی بخرم که بهم بیاد. شما اول از همه باید ببنید برای چه مکان و چه مراسمی این نوع از لباس رو می‌خواهید مورد استفاده قرار دهید. بنابراین پس از اینکه مشخص شد بعد به نوع مدل، جنس و رنگ آن توجه کنید که به مراسم یا مکانی که می‌خواهید بروید به شما بیاید.

پوشش از نوع شیک و عالی یکی از دغدغه های امروزه افراد می‌باشد. بانوان امروزه به دنبال این نوع از پوشش هستند، ببینند پارچه مانتویی چی خوبه که بتوانند خاص و منحصر به فرد باشند. شما می‌توانید با فکر و تصمیم درست یک نوع از پارچه مانتویی را انتخاب کنید با رنگ و طرح مورد علاقه خود که ظاهری شیک و منحصر به فردی را به شما ببخشد.

خرید پارچه نخی راه راه

امروز با توجه به پیشرفتهایی که درحوزه های مختلف تجاری صنعتی شده است معمولا کسب و کار و خرید و فروش پارچه نخی گلدار و راه راه و چهار خانه آن بسیار مورد اهمیت واقع شده است چرا که می بینیم شرکتهای فوق العاده زیادی در این حوزه فعالیت دارند که این مورد را سرلوحه کار خودشان قرار دادند به طوری که این مهم را حتی در سطوح بین المللی و خارج از کشور بسیار منحصر به فرد عمل کرده اند.

معمولاً کارخانه های نساجی با توجه به بازخوردهای قابل توجهی که از این موضوع می بینند سفارشها و طراحیهای قابل خود را برای مشتری صورت می دهند.

انواع پارچه مانتویی پرطرفدار کدامند؟

برای مثال این موضوع ابتدا در حوزه پارچه مانتویی راه راه و چادری در کشور ژاپن صورت گرفت که ان هنگام که ژاپنیها دریافتند که مصرف چادر در بلاد اسلامی فوق العاده اهمیت دارد و جالب اینجاست که اینان اصلا خود اعتقادی به حجاب و پوششی به اسم چادر ندارند اما می بینیم که جزئء اولینها در حوزه صادرات در دنیا هستند و این تفکر پولساز امروزه انان را جزء اقتصادهای سوم برتر دنیا کرده است.

ما نیز می‌توانیم با اولویت قرار دادن این موضوع بسیار اقتصاد مان را پویا کنیم ولی در وحله اول چیزی که مهم است تعامل با دنیاست چرا که در این دهکده جهانی بایستی حتماً با تعاملات بین المللی و همچنین رویکردهای شفاف اهدافمان را جلو ببریم.

انواع پارچه مانتویی

در سطح بازار انواع زیادی از پارچه مانتویی وجود خواهد داشت که شما قادر به این هستید طبق سلیقه خود انتخاب های زیادی را انجام دهید. پارچه های زیادی از قبیل کتان، ساتن، کرپ، نخی، جین، چرم و ریون وجود دارد که قصد داریم در ادامه در مورد یکی از این پارچه ها مطالعه کنیم.

پارچه کتان که امروزه مصرف زیادی در صنعت لباس خواهد داشت مخصوصا در قسمت مانتو از الیاف کتان با دوام ساخته می‌شود. این نوع از پارچه رطوبت را سریع تر از پارچه های دیگر جذب خواهد کرد و خیلی زود خشک خواهد کرد، در ضمن دفع عرق بدن را نیز به خوبی انجام خواهد داد بخاطر همین بسیاری از بانوان علاقه زیادی به استفاده از آن در فصل گرم و خنک دارند. بنابراین از پارچه های کتان برای دوخت مانتو های از قبیل اداری، مجلسی و اسپرت استفاده خواهد شد به دلیل اینکه در بسیاری از موارد بدون پرز بوده و گرد و غبار را دفع خواهد کرد.

انواع پارچه مانتویی پرطرفدار کدامند؟

باید به این نکته اشاره کنیم که انواع پارچه مانتویی در بازار به فروش می رسد با این وجود نوع پوشش که امروزه خانوم ها دارند اینطور است که همیشه ذهن بانوان را درگیر خود می‌کند. پارچه مانتویی های زیادی در سطح بازار با طرح و مدل های مختلف وجود دارد که به صورت عمده در اخیتار شما مشتریان خواهد بود. تیپ و پوشش افراد تا حدودی شخصیت و نحوه تفکر افراد را نشان می‌دهد.

در بحث پارچه های مانتو می‌توان به مدل ها و طرح های زیادی از نظر دوخت اشاره کرد. اگر قصد این را دارید که یه کارگاه تولیدی برای خود راه اندازی کنید می‌توانید با خرید پارچه های مانتویی به صورت عمده از نظر هزینه برای خود صرفه جویی کرده و سود عالی دست پیدا کنید.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا