آراد برندینگ

سارافون با پارچه کرپ مازراتی مشکی

سارافون با پارچه کرپ مازراتی مشکی

پارچه های کرپ مازراتی یکی از انواع محبوب ترین پارچه ها برای دوختن پیراهن در انواع مدل ها هستند. این نوع پارچه ها به علت داشتن جنس خوب و قابلیت صاف ماندن و ایست داشتن می توانند برای دوخت انواع مختلف لباس مجلسی زنانه استفاده شوند. انواع پیراهن هایی که می توان با پارچه ی کرپ مازراتی تهیه کرد اعم از مجلسی و حتی اسپرت می باشد زیرا که این نوع پارچه  قابلیت های بسیار زیادی دارد و برای هرنوع لباس و پیراهنی کاربرد دارد و می تواند مناسب انواع دوخت ها باشد.

اگر می خواهی بدانید که دوخت شومیز با پارچه کرپ مازراتی مناسب است؟ بهتر است از مشاوران حرفه ای آراد برندینگ کمک بگیرید.

سارافون با پارچه کرپ مازراتی مشکی

انواع مختلف لباس های زنانه در بازار با پارچه های کرپ مازراتی و پارچه متقال ضخیم دوخته می شوند. یکی ازاین پوشیدنی ها که اتفاقا بسیار هم  برای خانم ها پر کاربرد می باشد، همین شومیزهای زنانه که در طرح ها ی شیک و مخصوصا با پارچه های کرپ مازراتی تهیه می شود می باشد. این نوع شومیزها مخصوص اکثر فصول هستند و ظاهر بسیار شیک و مجلسی دارند و مناسب انواع مهمانی ها هستند

تونیک ها همان بلوز های زنانه و کمی بلند هستند که مناسب مهمانی ها و دورهمی ها می باشند. انواع مختلف آن ها بستگی به نوع پارچه و طرح آن ها دارد که به اسپرت و مجلسی تقسیم می شوند. این نوع تونیک ها را می توان هم با انواع کفش های مجلسی  پاشنه بلند و هم کفش های اسپرت ست کرد. طرح های اسپرت  تونیک ها مخصوص تیپ های اسپرت هست که طرفداران بسیاری دارد . این مدل ها را می توان با انواع جوراب شلواری ها و ساق ها پوشید. تونیک ها ظاهر بسیار شیک و مجلسی دارند و بسته به جنس پارچه شان قیمت هایشان متفاوت می شود.

سارافون کرپ مازراتی

در دنیای امروزی پارچه های مازاراتی مخصوصا رنگ سفید آن درخواست بسیار زیادی در بازار دارد، به طوریکه خرید و فروش این محصول بسیار زیاد میباشد. اگر بخواهیم برای شما توضیحاتی درباره پارچه کرپ مازراتی را ارائه بدهیم میتوانیم بگوییم پارچه به چیزی گفته میشود که از بافت نخ ها  و الیاف های مصنوعی و طبیعی ساخته شده است. الیاف طبیعی پارچه را میتوان از پشم، پنبه، ابریشم و کتان تشکیل میشود، در صورتی که الیاف مصنوعی از نایلون، ریون، پلی استر به وجود می آید. که ازاین دو نوع الیاف  برای دوخت انواع پرده مبلمان استفاده میشود.در ادامه به انواع پارچه ها در جامعه کنونی نیز میپردازیم.

سارافون با پارچه کرپ مازراتی مشکی

حال میخواهیم به ویژگی های سارافون کرپ مازراتی در رنگ های مختلف به خصوص رنگ مشکی و همینطور قیمت این نوع محصول نیز بپردازیم. از مزایای استفاده از پارچه کرپ مازراتی چند نمونه میتوان نام برد:

  • این محصول دارای ایستادگی بالایی میباشد به طوری که در شستشو جنس پارچه از بین نمی رود.
  • جنس لطیف این نوع پارچه باعث میشود که هر بیننده ایی را به خود جذب کند.
  • بافت این نوع پارچه ها به صورتی میباشد که میتوانی از آن طی دراز مدت استفاده کنی بدون دیدن هیچ آسیبی.
  •  در هنگام شستوشو این نوع پارچه اصلا چروک نمیشود 5_ این نوع پارچه رنگ های متنوعی دارد.
  • خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارد.
  • در فصول سرما بسیار استفاده از این محصول تاکید میشود.

کرپ مازراتی مشکی

حتما در خیلی از مکان ها اسم پارچه مزاراتی از جنس کرپ را شنیده اید، از این نوع پارچه در رنگ های متفاوتی مانند سبز، مشکی، سفید و… نیز وجود دارد که در دوخت انواع شلوار ها و مانتو ها و لباس های مجلسی استفاده زیادی میشود. افراد شیک پوش به دنبال لباس هایی هستند که در آن بتوانند مد های روز را به رخ بکشند، در این نوع لباس ها نوع و جنس پارچه تاثیر بسیار زیادی دارد و باعث میشود که با دیدن تنخور لباس شما هم برای خرید این نوع لباس ها اقدام نمایید.

سارافون با پارچه کرپ مازراتی مشکی

خانم های جوان در جامعه کنونی به دنبال این هستند که استایل خود را به گونه ایی شرح دهند که همه او را فردی شیک پوش و باکلاس بدونند، به همین دلیل با زیرکی در هنگام دوخت لباس هایشان از پارچه کرپ مازراتی مشکی و رنگ های مختلفی مانند یاسی،خردلی،مشکی و… استفاده میکنند

. لازم به ذکر است که تونیک ها براساس ضخیم یا نازک بودن جنس پارچه هایشان برای انواع فصول مناسب هستند و می توان آن هارا با چکمه بلند هم در فصل زمستان و روز های سرد استفاده نمود.

پارچه های مازاراتی به دلیل ظاهر شیک و متنوعی که دارد در دنیای مد از این نوع پارچه بسیار استفاده میشود، به طوریکه خرید و فروش این نوع محصول بازار خاصی را به خود اختصاص داده است. 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا