آراد برندینگ

فروش قاووت خشخاش شیررضا کرمان

فروش قاووت خشخاش شیررضا کرمان

طبق نظر متخصصان طب سنتی، طبع قاووت خشخاش برخلاف سایر انواع آن مثل قاووت چهل گیاه، قاووت پسته، قاووت زعفران و غیره، به دلیل وجود خشخاش در آن سرد و تر است و برای افراد گرم مزاج بسیار مناسب است.

نکته قابل توجه در مورد انواع قاووت این است که بسیاری از افراد از انواع مختلف آن به عنوان نوعی درمان سنتی برای رفع سردی بدن استفاده می‌نمایند و در این خصوص مصرف آن بیش از مقدار مشخصی برای افراد گرم مزاج مشکلاتی از قبیل جوش زدن و خارش بدن را ایجاد می‌نماید.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

فروش قاووت خشخاش شیررضا کرمان

به دلیل وجود شکر سفید و همچنین مغز و دانه‌های کم‌حجم و پرکالری در قاووت خشخاش، بسیاری از متخصصین تغذیه، مصرف قاووت خشخاش برای چاقی را تأیید نموده و آن را به عنوان یک مکمل غذایی به افرادی که قصد افزایش وزن و چاق شدن را دارند توصیه می‌نمایند.

برای این منظور بهتر است تا این افراد پس از هر وعده غذایی و به خصوص در هنگام صبح و همراه با صبحانه، مقداری قاووت خشخاش را در یک لیوان شیر پرچرب مخلوط نموده و مصرف نمایند.

در این مورد نکته‌ای که باید به آن توجه نمود این است که برای جذب بهتر و موثر قاووت خشخاش در بدن می‌توانید ورزش و فعالیت‌های ورزشی مثل پیاده‌روی را نیز به برنامه روزانه خود افزوده و از قاووت خشخاش بعد از ورزش و این فعالیت‌های ورزشی که سبب افزایش اشتها در شما می‌شوند استفاده نمائید تا ضمن دریافت انرژی موردنیاز بعد از ورزش، روند افزایش وزن و رسیدن به وزن دلخواه خود را به شکل اصولی‌تری تسریع نمائید.

قاووت خشخاش شیررضا

یکی از محصولات تولیدی شرکت صنایع غذایی شیررضا، قاووت خشخاش شیررضا است که این محصول در حال حاضر در بسته‌بندی‌های با وزن 250 گرم عرضه می‌گردد.

این شرکت که در زمینه تولید محصولات و مواد غذایی فعالیت می‌کند، در کنار تولید انواع فرآورده‎های کنجد که زمینه اصلی فعالیت این شرکت می‌باشد، نسبت به تولید و توزیع پودرهای خوراکی مقوی و مغذی مثل قاووت نیز اقدام نموده است.

هم‌اکنون 5 نوع قاووت شامل قاووت چهل گیاه، پسته‌ای، نارگیل، گل گاوزبان و قاووت خشخاش از محصولات تولیدی این شرکت می‌باشد که در فروشگاه‌ها و مراکز پخش و فروش سراسر کشور توزیع شده و قابل دسترسی است.

فروش قاووت خشخاش شیررضا کرمان

 از قاووت خشخاش به عنوان یک معجون انرژی‌زا یاد می‌شود و این تنها یکی از خواص قاووت خشخاش شیررضا است.

از دیگر خواص مهم قاووت خشخاش می‌توان به تأثیر مثبت آن در درمان بی‌خوابی یا کم‌خوابی اشاره کرد.

این نوع قاووت به دلیل وجود خشخاش در آن دارای خاصیت آرام‌بخشی بوده و سبب تسکین درد، اضطراب و استرس شده و میزان کورتیزول موجود در خون را به خوبی تنظیم می‌نماید.

همچنین مصرف قاووت خشخاش به دلیل وجود مواد معدنی مثل کلسیم، فسفر، آهن و منیزیم در خشخاش ضمن بهبود عملکرد مغز و دستگاه عصبی، سبب کمک به رشد و تقویت استخوان‌ها نیز می‌شود.

علاوه بر این به دلیل وجود فیبر و امگا 3 در قاووت خشخاش، مصرف آن کمک به سزایی در هضم غذا و تقویت معده نموده و موجب کاهش میزان کلسترول بد خون و عملکرد بهتر قلب می‌گردد.

قاووت خشخاش کرمان

همانطور که گفتیم خشخاش خاصیت آرامبخشی دارد پس بهترین روش برای بهره بردن از این خاصیت فوق العاده, استفاده از آن در قاووت یا قوتو کرمان است.

قاووت خشخاش باعث استحکام استخوانها شده و برای رشد استخوان عالی است, همچنین این قاووت یک مسکن طبیعی بوده و برای کوفتگی های بعد از باشگاه بسیار مفید است.

قوتو خشخاش تقویت کننده نیروی جنسی و جسمی است و قاووت خشخاش یا قوتو چهل گیاه خشخاشی باعث تقویت بدن شده و سیستم ایمنی را قوی می کند همچنین قوای جنسی را تقویت میکند.

مفید برای سلامتی قلب و مغز است که باید گفت قاووت خشخاش با پایین آوردن فشار خون کورتیزول را پایین آورده و سطح استرس را کاهش می دهد و باعث ریتم منظم قلب و خون رسانی بهتر به اندامهای حیاتی بدن, خصوصا مغز می شود.

فروش قاووت خشخاش شیررضا کرمان

قاووت خشخاش این معجون بسیار لذیذ و خوشمزه طبعی سرد و خشک دارد و و قاووت خشخاش کرمان که مخصوص مناطق گرمسیری است و همانطور که از اسمش پیداست این قاووت از بذر خشخاش, کنجد, هل سبز و شکر با درصدی خاص تهیه می شود, اگر بخواهیم به خواص قاووت خشخاش اشاره کنیم می توان به کاهش استرس و افزایش سلامت مغز به خصوص در کودکان اشاره کرد.

خشخاش یا به زبان دری کوکنار یک گیاه 3400 ساله است که پیش از میلاد در بین النهرین کشت می شده است این گیاه که از خانواده شقایقیان می باشد یک گونه گیاه علفی گلدار است که ارتفاع آن به یک تا دو متر می رسد و دارای طبعی سرد و خشک می باشد, این گیاه  و قاووت آن با بهترین قیمت و خواص درمانی بی شماری دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیردکه در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا