آراد برندینگ

واکس کفش چرم طبیعی عسلی

واکس کفش چرم طبیعی عسلی

اکثر افراد پس ‌از این ‌که اقدام به خرید کفش می‌ کنند تمایل دارند تا از محصولاتی استفاده کنند تا بتوانند کیفیت کفش خود را بالا برده و به طول عمر آن اضافه کنند استفاده از واکس کفش چرم عسلی طبیعی که یکی از انواع واکسها می ‌باشد می ‌تواند در این امر مؤثر باشد.

در تاریخچه تولید واکسها این‌ موضوع را مشاهده می‌کنیم که با شروع جنگ جهانی اول تولید کفشها و چکمه‌ های چرمی به دلیل این‌ که مقرون‌ به ‌صرفه بودند آغاز شده و تقاضا برای خرید آنها به حد زیادی بالا رفت.

افراد نظامی به دلیل این‌ که به ‌ظاهر خود بسیار اهمیت می‌ دهند در تلاش بودند تا از موادی استفاده کنند که بتواند به‌ سرعت جلای خاصی را به چکمه ‌هایشان با ترفند های خاص و جالب اضافه کند به دلیل وجود چنین نیازی سبب شد تا محصولی ساخته شود که امکان جلا دادن سریع و مؤثر را به‌ صورت کاملاً آسان برای چکمه‌ ها فراهم آورد.

واکس کفش چرم طبیعی عسلی

واکس مایع یک ترکیب پیچیده دارد و معمولاً بخش عمده آن از پلی ‌اتیلن ساخته می ‌شود که این ماده می ‌تواند جزء اصلی ساخت آن باشد و تاثیر زیادی در براق نگه ‌داشتن کفش دارد علاوه‌ بر آن از رزین نیز برای چسبندگی بهتر به چرم در تولید این دسته از واکسها استفاده می شود.

مجموعه ما با دارا بودن انواع مختلف واکس کفش می‌ تواند نیاز شما را بر طرف سازد اگر تمایل دارید تا محصولی را خریداری کنید که نازل‌ ترین قیمت را داشته باشد پیشنهاد می‌ شود تا به سایت ما مراجعه کنید.

مجموعه آراد برندینگ می ‌تواند محصول سفارش داده‌ شده را به ‌صورت عمده و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به دست شما برساند تا بتوانید سود خوبی را به دست آورید ما می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که پس از خرید از سایت ما بتوانید بهترین خرید طول عمر خود را تجربه نمایید.

واکس کفش چرم عسلی

بهتر است تا هنگام خرید واکس کفش چرم حتما به رنگ کفش خود دقت کنید تا واکسی متناسب با آن را خریداری نمایید برای ایجاد رنگ سیاه در واکسها معمولاً از کربن استفاده می ‌شود که می ‌تواند در آب قابل‌ حل باشد زمانی ‌که از واکسها استفاده می‌ کنیم و آن را روی کفشهای خود می‌ زنیم معمولاً پس ‌از گذشت مدتی خشک ‌شده و سخت می ‌شوند اما در این ‌صورت نیز می ‌توانند درخشش خود را حفظ کنند.

چربی که در تولید واکسها استفاده می ‌شود لانولین نام دارد و جزو دسته چربیهای آب دوست قرار می ‌گیرد که از حیوانات پشم دار مانند بز یا گوسفند به دست می ‌آید استفاده مداوم در کفشهای چرم از این چربی سبب می ‌شود تا لایه نازکی روی آن شکل بگیرد که از تبخیر چرم جلوگیری می ‌کند و سبب ضخیم ‌تر شدن کفش شما نیز خواهد شد.

واکس کفش چرم طبیعی عسلی

امروزه یکی از لوازمات ضروری افراد برای کفش چرم عسلی می تواند واکس کفش چرم عسلی رنگ باشد مه علاوه بر واکس جامد به صورت مایع نیز وجود دارد واکسهای مایع نیز دسته ‌ای از انواع واکسها هستند که معمولاً در یک بطری پلاستیکی نگهداری می‌ شود و زمانی ‌که می‌ خواهیم از آنها استفاده کنیم لازم است تا روی یک اسفنج کوچک آن را ریخته و روی کفش خود بمالیم.

واکس مایع یک ترکیب پیچیده دارد و معمولاً بخش عمده آن از پلی ‌اتیلن ساخته می ‌شود که این ماده می ‌تواند جزء اصلی ساخت آن باشد و تاثیر زیادی در براق نگه ‌داشتن کفش دارد علاوه‌ بر آن از رزین نیز برای چسبندگی بهتر به چرم در تولید این دسته از واکسها استفاده می شود.

واکس کفش چرم طبیعی

واکس کفش مجموعه ما که از بهترینها درست شده اجازه می دهد کفشهای شما دقیقا به همان شکلی که می‌خواهید بدرخشد. واکس نه تنها کفش را براق خواهد کرد، بلکه کمک خواهد کرد که چرم صاف و براق شود و چرم برای مدت طولانی باقی می ماند.

برای بهترین نتیجه واکس را بروی محل بزنید و بعد با برس آن را پخش کرده تا در منافذ آن نفوز کند استفاده از اپلیکاتور به همراه، برای اعمال کرم به سطح چرم آن را با یک پارچه یا برس برای درخشش اضافی کمک می کند

رنگبندی و ترکیب شامل واکس کفش با رنگ سیاه یا خنثی و قهوه ای روشن است.

واکس کفش چرم طبیعی عسلی

خرید و فروش و استفاده محصولات واکس کفش چرم طبیعی برای رنگ قهوه ای و سیاه مورد استفاده قرار می گیرد که با دارا بودن خواص و روغنهای طبیعی می تواند عمر این بافت طبیعی را افزایش دهد.

بعد از مدتی که واکس بروی چرمی ماند با برس یا فرشچه مخصوص آنرا را بازسازی می کند و آنرا به طور یکنواخت روی سطح کفش اسپری کنید و به آنها درخشش طولانی مدت بدهید.

یک برس دو طرفه است که در آن طرف کوچکتر به عنوان یک انتخاب کننده برای انتخاب موم یا کرم عمل می کند و آن را بر روی سطح چرم اعمال می کند و طرف بزرگتر برای بستن چرم استفاده می شود تا درخشش درخشانی به آن بدهد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا