آراد برندینگ

تخمه آفتابگردان خام ریز

تخمه آفتابگردان خام ریز

همان طور که می دانید مغز تخمه آفتابگردان سرشار از خاصیت است و با مصرف روزانه آن می توان برخی از ویتامینها و مواد مغذی را وارد بدن نمود خرید تخمه آفتابگردان خام به صورت عمده می تواند برای شما از نظر هزینه بسیار مناسب باشد و اگر مصرف زیادی دارید خرید آن به شما توصیه می شود.این دانه گیاهی سرشار از چربی مفید است و می توان مغز آن را برای روغن گیری به مراکزی که دستگاه های مخصوص این کار را دارند ارائه داد و روغن خالص و درجه یک را دریافت نمود. برای استفاده در غذا نیز مفید است و می توانید مغز آن را آسیاب نمایید و پودر شده آن را به خورشت و یا اشکنه کشک اضافه نمایید.

تخمه آفتابگردان خام ریز

تخمه آفتابگردان خام عمده را می توانید از این مجموعه خریداری نمایید و بر اساس نیازی که دارید آن را برای روغن گیری یا مصرف روزانه استفاده نمایید.تخمه آفتابگردان برای سلامتی پوست، مو، قلب، چشم و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و مصرف آن توسط پزشکان تغذیه توصیه شده است.شما برای خرید تخمه خام می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و بعد از پر کردن فرم منتظر تایید و اعلام ثبت سفارش خود باشید و سپس مشاوران و کارشناسان مجموعه آراد برندینگ با شما در تماس هستند.

خرید تخمه آفتابگردان خام

با مصرف مغز تخمه آفتابگردان و یا روغن آن نی توانید به سلامتی بدن خود کمک کنید اما بهتر است بدانید مصرف آن باید در حد اعتدال باشد در غیر این صورت می تواند برای بدن دارای ضرر باشد. افرادی که دیابت نوع دو دارند می توانند از مغز تخمه آفتابگردان خام برای اضافه کردن به سالاد و نان خود استفاده کنند با این روش به دلیل منیزیم و فیبری که در این دانه وجود دارد میزان کربوهیدرات مصرفی در وعده غذایی به طور چشمگیری روند نزولی دارد و سریع تبدیل به قند و در نتیجه افزلیش قند خون نمی شود.

تخمه آفتابگردان خام ریز

بسیاری از مراکز پخش آجیل و مغزیجات تخمه آفتابگردان خام خرید می کنند تا با توجه به نیازی که دارند آن را طعم دار کنند و برای طعم دار کردن آنها از انواع اسانس و مواد افزودنی استفاده می کنند. برای برخی از شیرینیها از مغز تخمه آفتابگردان خام و تخمه ژاپنی استفاده می کنند که در ابتدا آن را کمی تفت می دهند تا عطر و طعم آن آزاد شود و سپس مورد استفاده قرار می دهند. طعم و خواص تخمه آفتابگردان خام از نوع تفت داده بیش تر است و به همین دلیل است هر دو نوع آن را می توانید در بازار فروش مشاهده نمایید و بر اساس نیاز و سلیقه شخصی خود آن را خریداری نمایید.

تخمه آفتابگردان ریز

این گیاه پرطرفدار جدای از تنوع در اندازه که ریز و درشت آن در بازار وجود دارد از لحاظ مزه نیز در انواع ساده نمکی و آبلیمویی عرضه می شود انواع مختلف تخمه آفتابگردان برای سلیقه های متفاوت عرضه می شود اما خود این گیاه خواص متعددی دارد.یکی از خواص مهم این گیاه آرام بخش بودن آن است، این گیاه حاوی ماده ای به نام تریپتوفان است که بازسازی سروتونین مغز را افزایش و سبب کاهش استرس و ایجاد آرامش در فرد می شود به خاطر بالا بودن خواص انتی اکسیدانی آن برای جوان سازی پوست، درخشندگی آن و جلوگیری از پیری زودرس بسیار توصیه می شود.

تخمه آفتابگردان خام ریز

دارا بودن ویتامین ای در تخمه آفتابگردان ریز سبب بهبود گردش خون و بالا بردن سرعت لخته شدن آن هنگام خونریزی می شود این گیاه برای مراقبت از مو نیز توصیه می شود، خواص آنتی اکسیدانی تخمه آفتابگردان و همچنین آهن موجود در این تخمه تقویت و رشد مو را به دنبال دارد.کمبود فیبر در بدن می تواند موجب مشکلاتی از جمله بواسیر شود، اگر شما جزو کسانی هستید که کمبود این ماده را در بدن خود حس می کنید تخمه آفتابگردان با سرشار بودن از فیبر بسیار برای شما مفید است که به بهبود عملکرد روده کمک شایانی می کند. اثر انتی اکسیدانی که در تخمه آفتابگردان وجود دارد سبب کاهش ابتلا به سرطان در افراد می شود آهن موجود در تخمه آفتابگردان برای درمان کم خونی بسیار مناسب است. تخمه آفتابگردان برای بهبود عملکرد هورومون های بدن بسیار تاثیرگذار است فیبر موجود در تخمه آفتابگردان موجب بهبود گوارش می شود.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا