آراد برندینگ

قیمت رنگ نسوز سرامیکی صنعتی

قیمت رنگ نسوز سرامیکی صنعتی

خواص و کارکردهای بیشماری را می‌توان برای این رنگ نسوز صنعتی مطرح نمود که قاعدتاً نمی توان تمامی آنها را به صورت یکجا در این مقاله احصاء و طبقه‌بندی و جمع بندی نمود چرا که فواید آن بسیار زیاد است.

از حوصله این مقاله خارج می باشد البته ازویژگیهایی که می توانیم برای این رنگ نسوز سرامیکی نام ببریم در واقع استحکام بالای آن در مقابل حرارت و استفاده شدن از آن به عنوان پوشش عایقی در روی فلزاتی که در مجاورت حرارت قرار دارند نام برد.

قیمت رنگ نسوز سرامیکی صنعتی

در این مقاله آراد برندینگ در رابطه با رنگ صنعتی نسوز سرامیکی که از نظر جنسی سیلیکونی و به صورت پودری نیز می‌باشد صحبت خواهیم کرد در واقع این رنگ نسوز پودری خاص دارای کارکردها و کاربردهای بسیار زیادی در زمینه صنعت و نیز اتومبیل سازی دارد که ما در این مقاله به بخشی از آنها اشاره می کنیم.

رنگهای نسوز بیشتر در صنایعی که با حرارت سروکار دارند کاربرد دارد این رنگها با تنوع رنگ بالایی تولید می شود که هر یک با ویژگی خاصی که دارد می توان انتخاب می شوند رنگ سفید معمولا پر کاربرد تر از سایر رنگها است همینطور رنگ متضاد سفید هم یعنی مشکی از پر طرفدارها است که در برابر گرمای بالا تغییری در آنها دیده نمی شود برای استفاده از این رنگها نیازی به رقیق کردن نیست اما اگر خواستید که رنگ نرم تر باشد می توانید از تینر و یا زیلن بهره ببرید این رنگها در مدت کوتاهی خشک می شوند.

رنگ نسوز سرامیکی

هر یک از رنگها ویژگی خاص خود را دارند که بسته به شرایط منزل محل سکونت خود می توان گزینه مناسب را در بین آنها را انتخاب کنید برای انتخاب رنگ فاکتورهای متعددی وجود دارد که با جمع بندی آنها رنگی که مناسب شرایط منزل شما است مشخص می شود البته مشورت با یک متخصص یا نقاش ساختمان را نیز در نظر بگیرید که می تواند در تصمیم درست به شما کمک کند علاوه بر رنگ آمیزی ساختمان کاربردهای دیگری نیز برای این محصول وجود دارد مانند رنگ آمیزی قطعات وسایل برقی و غیره.

قیمت رنگ نسوز سرامیکی صنعتی

هر یک از رنگهای بالا کاربرد مختص به خود را دارد و نمی توان از آنها برای کار دیگری استفاده کرد در صورت استفاده نتیجه لازم را دریافت نخواهید کرد باید با گرفتن مشاوره از متخصصین اطلاعات کافی را به دست آورده و سپس اقدام به خرید کنید.

این ویژگی کاربرد رنگ نسوز سرامیکی را در صنعت بسیار بالا برده است چون که زمان در این صنایع بسیار ارزشمند است این رنگها بعد از مدتی که در معرض حرارت قرار بگیرند دچار رنگ پریدگی نمی شوند اما ممکن است که مقداری از براقی آنها کم شود بسته به کیفیت و نوع آنها این رنگها در وزنهای مختلفی تولید شده و به فروش می رسند که برای مصارف خانگی بسته به جایی که می خواهید از آن استفاده کنید می توانید انتخاب مناسب را داشته باشید همچنین رنگهای نسوز دارای چند نوع است که با توجه به نیاز می توان هر یک از آنها را خریداری کرد این مدلها عبارت اند از رنگ سیلیکونی، رنگ سرامیکی، پودری و فلزی که در زیل به هر یک به طور جداگانه می پردازیم.

قیمت رنگ صنعتی نسوز

رنگ سیلیکونی نمایی مانند آلمینیوم را به سطح رنگ آمیزی شده می دهد پایه تولید آن از رزین سیلیکونی است که این پیگمنت آلمینیومی مقاومت آن را در برابر گرما افزایش قابل توجهی می دهد این رنگها باید به صورت یک لایه نازک روی سطوح کشیده شود در صورت ضخامت بیشتر آن احتمال کنده شدن و نمای پوسته پوسته در سطوح افزایش می یابد.

قیمت رنگ نسوز سرامیکی صنعتی

در واقع شما می توانید از آن به عنوان عایقی و پوششی برای فلزاتی استفاده نمایید که در حرارت مستقیم قرار دارند و برای بالا بردن استحکام و مقاومت آنها این رنگ نسوز سرامیکی را بر روی آنها قرار دهید که باعث می شود در مقابل حرارت استقامت و مقاومت بالایی داشته باشند که این ویژگی باعث افزایش قیمت رنگ صنعتی نسوز شده است.

و همینطور این قطعات فلزی را از خوردگی مصون نگه می‌دارد و محافظت می نماید در واقع چند عامل باعث زنگ زدگی و خوردگی در فلزات می شود که ما برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی در فلزات باید راهی بیندیشیم که می توانیم از رنگ سرامیکی نسوز سیلیکونی استفاده نماییم و فلزات را در مقابل رطوبت هوا که باعث زنگ زدگی و خوردگی فلزات می شود محافظت نمایند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا