آراد برندینگ

قیمت خرید نودالیت لیوانی گوشت

قیمت خرید نودالیت لیوانی گوشت

نودلها یا نودالیتها در حال حاضر به یکی از غذاهای ممتاز در رستورانهای آسیایی تبدیل شده است در واقع علاقه وافر خانواده ها به اطلاع از قیمت، مصرف و خرید و فروش غذاهای آماده از جمله نودالیتهای گوشت و مرغ که در مدت زمان کمتری نسبت به سایر غذاها تهیه می شوند باعث شده تا این غذاهای جادویی و خوش طعم به این رستورانها راه پیدا کند.

اما بپردازیم به این موضوع که چه شد این غذاها توانستند به سفره ها و وعده های غذایی مردمان این قاره راه پیدا کنند خوب برای بررسی و کاوش باید به گذشته سفر کنیم به حوالی قرن هفدهم میلادی که آقای شو شونسی تلاشهای بسیار زیادی را برای تهیه و ارائه یک غذای متفاوت به کار برد.

آقای شونسی ژاپنی که برای فرار از محکومیت خود از چین به این کشور گریخته بود به دلیل نامهربانیها و آزار و اذیتهای حکومت جمهوری خلق چین حتی دستور تهیه این غذا را نیز با خود به ژاپن منتقل کرد و این دستور غذایی را به رستورانهای KEN توکیو فروخت.

این رستورانها که به تازگی فعالیت خود را در سال 1910 میلادی آغاز نموده بودند برای اولین بار با این غذاهای ساده اما اعجاب انگیز یعنی نودلها به سرعت توانستند محوبیت و علاقه خود را در دل مخاطبان خود جای دهند ضمن اینکه دستورهای تهیه سنتی که در همان زمان برای تهیه این غذای لذیذی به کار می رفته است در مقالات مرتبط موجود در سایت آراد برندینگ برای مخاطبان قرار داده شده است.

قیمت خرید نودالیت لیوانی گوشت

البته ناگفته نماند که این غذا بیش از همه دسته های جامعه برای طبقه فقیر و فرودست مانند یک معجزه بود و به واقع حکومت 100 ساله این غذا در این کشور همچنان نشان از علاقه وافر این طبقه نسبت به این غذا را نشان می دهد.

خرید نودالیت لیوانی

نودل یک غذای اصیل در کشورهای آسیایی بوده که از رشته هایی شبیه به ماکارونی و به همراه چاشنی های مختلف تهیه شده است.

یکی از شرکت های تولید کننده نودل در ایران نودالیت می باشد نودالیت لیوانی یکی از محصولات بسیار پر طرفدار و متفاوت نودل از شرکت الیت می باشد که برای سرو راحت تر و تاکید بر پخت سه دقیقه ای محصول در داخل لیوان هایی از جنس پلاستیک خوب و در وزن معمولا ۶۰گرم ارائه شده است.

علت بسته بندی این محصول بصورت لیوانی استفاده راحت تر از آن می باشد بطوریکه شما با افزودن یک لیوان آب ولرم تا جوش و دادن زمان سه دقیقه ای، می توانید یک وعده غذایی کامل و آسان را آماده و نوش جان کنید.

قیمت خرید نودالیت لیوانی گوشت

اغلب دانشجویان در شب های امتحان به دلیل مشغله فکری و ذهنی فرصت تهیه شام یا نهار را پیدا نمی کنند در نتیجه یک سوم آن ها دچار ضعف در سر جلسه می شوند و نمی توانند با دقت کافی به سوالات پاسخ دهند چاره کار در خرید نودالیت لیوانی فوری است.

پیشنهاد ویژه الیت برای این عزیزان استفاده از نودالیت لیوانی می باشد ،چرا که علاوه بر ارزان قیمت بودن و سریع آماده شدن ،یک وعده غذایی کامل بوده و شخص را تا مدت زمان بیشتری سیر نگه میدارد.

دانشجویان می توانند پس از آماده سازی یک بسته نودالیت لیوانی، برای تامین پروتئین آن از یک عدد نیمرو و یا نصف قوطی تن ماهی استفاده کنند.

قیمت نودالیت گوشت

اگر شما هم صاحب رستورانی هستید که سرو، فروش و مصرف نودالیت گوشت را به مشتریان خود توصیه می کنید شاید برای تان جالب باشد که بخواهید بدانید این غذاهای محبوب ژاپنی از ایتالیا برخاسته یا چین به همین منظور سفری داریم به کتاب در مسیر نودل از پکن تا رم تا مسیر اتصال آسیا به اروپا را از طریق دنیای مزه ها کشف نماییم.

خانم جن لین لیو نویسنده هنرمند این کتاب در متون خود بیان می دارد که می توان گفت هر دو کشور مخترع این غذای خوشمزه هستند.

در ادامه خانم لیو بیان می دارند که قدیمی ترین اسناد تاریخی در این خصوص به لغت نامه که متعلق به قرن سوم پیش از میلاد می باشد برمی گردد.

قیمت خرید نودالیت لیوانی گوشت

این لغت نامه که در کشور چین یافت شده است به خوبی نشان می دهد که نودلهای چینی در آن زمان به صورت تکه های نان باریک و کوچکی بودند که به درون آب جوش ریخته می شدند و از آنها برای شام آخر یا بدرقه مهمانان استفاده می شده است ضمن اینکه در آن زمان قیمت نودالیت گوشت به مراتب بالاتر از نمونه های مشابه موجود بوده است.

شرکت ما یکی از شرکتهای بزرگ و موفق در زمینه تولید انواع نودلهای طعم دار شده می باشد که این محصولات را با استفاده از دستورالعملهای تهیه شده از روش ژاپنی اصلی تولید نموده و در بسته بندیهای شکیل و کاملا بهداشتی به اقصی نقاط کشور و کشورهای همسایه ارسال نموده است.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا