علمی و فناوری

مشاهده پیامک روی انگشت

این حلقه از طراحی ظاهری کمینه گرا و زیبایی سود می برد و قابلیت برقراری ارتباط بی سیم با موبایل های هوشمند مجهز به سیستم عامل های اندروید و iOS را دارد.

فناوری های پوشیدنی یکی از جریان های اصلی سال جاری میلادی بوده و دامنه هوشمندسازی دستگاه ها و وسایل مختلف نیز رو به گسترش است. اگر تمایلی به استفاده از ساعت هوشمند برای مشاهده نوتیفیکیشن های خود ندارید، حلقه هوشمند موتا (MOTA) گزینه ای ایده آل برای شما است.

اخبار,اخبار علمی ,حلقه هوشمند

به گزارش عصرایران، حلقه هوشمند موتا گجت پوشیدنی نوآورانه ای است که امکان اتصال به موبایل هوشمند از طریق فناوری بلوتوث 4 را فراهم می کند. این حلقه از طراحی ظاهری کمینه گرا و زیبایی سود می برد و قابلیت برقراری ارتباط بی سیم با موبایل های هوشمند مجهز به سیستم عامل های اندروید و iOS را دارد.

اخبار,اخبار علمی ,حلقه هوشمند

با استفاده از این حلقه می توانید ایمیل ها، پیام های متنی و تماس های دریافتی را روی انگشت خود مشاهده کنید. همچنین، حلقه هوشمند موتا امکان اختصاص هشدارهای لمسی خاص به مخاطبان ویژه را فراهم می کند و از این رو بدون نگاه کردن به حلقه نیز می توانید فرد مورد نظر را تشخیص دهید. این گجت جالب توجه در برابر شوک و آب مقاوم بوده تا در صورت استفاده مداوم روزانه با مشکل مواجه نشود. حلقه هوشمند موتا برچسب قیمت 75 دلاری را یدک می کشد.

اخبار,اخبار علمی ,حلقه هوشمند

اخبار,اخبار علمی ,حلقه هوشمند

 اخبار علمی – عصرایران

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا