هنرمندان

بیوگرافی سمانه پاکدل

samanehpakdel

سمانه پاکدل متولد ۱۳۶۶ است . او یک خواهر و یک برادر دارد . خواهر او سی ساله و برادرش بیست و هفت سال دارد.او تنها عضو مجرد خانواده شان است و فعلا هم قصد ازدواج ندارد . الگوی اخلاقی او در زندگی مادرش است وپرویز پرستویی را هم الگوی خود در بازیگری انتخاب کرده است . از بازیگران مورد علاقه ی او می توان به فاطمه معتمد آریا ، فاطمه گودرزی و حامد بهداد اشاره کرد. سمانه پاکدل سفر را خیلی دوست دارد و علاقه مند است که مدام به سفر داخلی و خارجی رود.او به رنگ ابی علاقه خاصی دارد.

بازیگر نقش مهتاب در مجموعه تلویزیونی “دلنوازان” راهنمایی دقیق حسین سهیلی‌زاده و حضور بازیگران پیشکسوت را بزرگترین کمک به بازیگران جوان در ایفای نقش دانست.

سمانه پاکدل درباره بازی در مجموعه تلویزیونی “دلنوازان” به کارگردانی سهیلی‌زاده گفت: خصوصیات اخلاقی مهتاب که دختری احساسی است، اما منطقی تصمیم می‌گیرد و بین احساس و تدبیر توازن را رعایت می‌کند برایم جالب بود و من را برای بازی در این پروژه ترغیب کرد.

وی در ادامه افزود: حضور سهیلی‌زاده و پخش شبانه “دلنوازان” در انتخابم بی‌تاثیر نبود. به هر حال مخاطبان دیدن مجموعه‌های اجتماعی را دوست دارند و این مجموعه هم تعلیق‌های زیادی برای مخاطبان دارد. به نظرم شخصیت مهتاب سفید مطلق نیست و نقاط خاکستری هم دارد مثل قضاوت نادرست او درباره دکتر فرهاد زند.

بازیگر نقش مهتاب ادامه داد: مهتاب درونگرا است و سعی می‌کند مشکلاتش را خودش حل کند، چون مادری بیمار و خواهری دارد که بیشتر به دنبال شیطنت است. مهتاب دختری است مستقل که روی پای خودش می‌ایستد. بنابراین سر زدن اشتباهات کمتر از او به دلیل تحصیلات و موقعیت خانوادگی‌اش بیراه هم نیست.

پاکدل ادامه داد: نقش مهتاب را خیلی دوست داشتم و سعی کردم نقش را آنطور که آقای سهیلی‌زاده و فیلمنامه از من می‌خواهد دربیاورم. نقش دختری صبور و متین. مهتاب یک عاشق واقعی است و سنت‌شکنی می‌کند. او عشق خود را با بهزاد نادیده می‌گیرد تا یک ازدواج تحمیلی انجام نشود.

وی درباره همکاری با سهیلی‌زاده گفت: با توجه به اینکه من به درجه‌ای از بازیگری نرسیده‌ام که بخواهم درباره شخصیتی که بازی می‌کنم نظر بدهم، اما کارگردان مانند پدری مهربان نه تنها به بازیگران هنگام بازی آرامش می‌داد، بلکه برای تمام صحنه‌ها از نظر بازیگران هم استفاده می‌کرد و می‌خواست دیالوگ‌ها را آنطور که راحت‌ترند، اما صحیح بیان کنند.

این بازیگر درباره حضور بازیگران پیشکسوت همچون پرویز فلاحی‌پور گفت: نمی‌دانم چگونه از کمک بازیگرانی چون آقای فلاحی‌پور، خانم کوثری و… تشکر کنم. آنها نهایت همکاری را با بازیگران جوان کردند. از زحمات سهیلی‌زاده کارگردان، ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان و امیر سلیمانی دستیار کارگردان قدردانی می‌کنم که کمک زیادی به من کردند.

عکس سمانه پاکدل ,سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدلعکس سمانه پاکدل ,سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدلعکس سمانه پاکدل ,سمانه پاکدل,بیوگرافی سمانه پاکدل

منبع : biograph.ir

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا