علمی و فناوری

سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت ها

به نظر می آید که تمامی شرکت های تولید کننده وسایل الکترونیکی در زمینه تولید دستگاه های سبک تر و نازک تر در حال رقابت با یکدیگر هستند که در این گزارش به تعدادی از نازک ترین و سبک ترین تبلت های شرکت های مختلف در بازار پرداخته شده است.

با معرفی جدید ترین تبلت شرکت اپل، آیپد ایر 2، این دستگاه توانست با ضخامت 6.1 میلیمتری رکورد جدیدی را در بازار تبلت ها ثبت کند. این وسیله از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی آیپد ندارد و تنها ویژگی جدید آن افزوده شدن حسگر اثر انگشتی است.

در این گزارش تعدادی از سبک ترین و نازک ترین و جدیدترین تبلت های جهان را برای شما معرفی می کنیم، به همین علت تعدادی از مدل های قدیمی تبلت ها را در اینجا مشاهده نخواهید کرد.

سامسونگ گلکسی Tab 10.1 pro

اخبار,اخبار تکنولوژی ,نازک‌ترین تبلت ها

اگر پرکاربردترین تبلت جهان، Surface Pro 2، برای شما بسیار گران است، می توانید به سراغ این دستگاه بروید که با وجود سیستم عامل آندرویدی می تواند کاربردهای بسیار زیادی را به شما ارایه دهد.

این دستگاه 10.1 اینچی با اینکه اندازه بزرگی دارد اما سبک است و حمل آن بسیار راحت است. این وسیله به همراه قلم مخصوصی وارد بازار شده است که می تواند به مقدار زیادی کاربردهای آن را بهبود بخشد و باعث شود تا کاربران بتوانند به شکل بهتری از این دستگاه استفاده کنند.

آمازون فایر HDX 8.9

اخبار,اخبار تکنولوژی ,نازک‌ترین تبلت ها

دستگاهی که در این فهرست نازک ترین نیست ولی توانسته عنوان سبک ترین را نسیب خود کند. مدل 2014 این وسیله به همراه یک پردازنده قدرتمند، صفحه نمایشی با کیفیت و سیستم عاملی جدید وارد بازار شده است که نسبت به نسخه قبلی در زمینه های بسیاری بهبود پیدا کرده است. آمازون با اینکه از بانک نرم افزاری مخصوص خود بهره می برد، اما توانسته قابلیت دسترسی به معروف ترین نرم افزارهای سایر سسیستم عامل ها را برای کاربرانش فراهم آورد.

سامسونگ گلکسی تب اس

اخبار,اخبار تکنولوژی ,نازک‌ترین تبلت ها

سامسونگ شرکتی است که در میان تمام تولید کنندگان تلفن همراه و تبلت بیشترین تنوع و حق انتخاب را به کاربرانش ارایه می دهد و به همین علت توانسته در تمام رده های قیمتی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. سری Tab S این شرکت نیز که به تازگی وارد بازار شد توانست با کیفیت صفحه نمایشی خارق العاده نظر همگان را جذب خود کند.

سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی ,نازک‌ترین تبلت ها

سونی نیز به تازگی در بازار تبلت ها و تلفن های هوشمند توانسته به موفقیت نسبی دست یابد. جدیدترین تبلت این شرکت تا چند هفته پیش رکورد نازک ترین تبلت در این اندازه را در اختیار داشت و توانسته بود با قابلیت ضد آبی خود به موفقیت خوبی نیز برسد. با این ضعف بخش تبلیغاتی شرکت سونی باعث شده است تا بسیاری از محصولات تولید شده اش به میزانکه لیاقت آن ها است نرسند.

آیپد ایر 2

اخبار,اخبار تکنولوژی ,نازک‌ترین تبلت ها

جدیدترین تبلت شرکت اپل که چند روز پیش معرفی شد تغییر چندانی در ظاهر خود نداشته است و تنها نازک تر شده است. از نظر سخت افزاری آیپد جدید به پردازنده ای قدرتمندتر مجهز شده است. باتری این دستگاه نسبت به مدل های قبلی کوچکتر است اما با این حال می تواند مدت زمانی بیشتر از آن ها به کار برای شما بپردازد.
اخبار تکنولوژی – بازار خبر

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا