آرایش و زیبایی

چکار کنیم تا موها با سشوار آسیب نبیند؟

چه کار کنم تا پنکیک روی صورتم بخوابد و در زدن آن مهارت پیدا کنم؟اولین نکته‌ای که قبل از میکاپ باید به آن توجه داشت، این است که از چه برندهایی برای آرایش صورت خود استفاده می‌کنید زیرا نوع برند لوازم آرایشی هم برای سلامت پوست و هم برای داشتن یک آرایش خوب بسیار تاثیرگذار است. به همین خاطر به شما توصیه می‌کنم اگر از برندهای نامرغوب استفاده می‌کنید، هرچه سریع‌تر آنها را کنار بگذارید. شاید لوازم آرایش‌های خوب با برندهای معتبر کمی هزینه‌بردار باشند اما مهم این است که بعد از مدتی مشکل خاصی برای‌تان به وجود نمی‌آورند. در زمان پنکیک زدن به مقدار پنکیکی که از روی ظرف برمی‌دارید، دقت کنید و فکر نکنید هرچه پودر بیشتر باشد، پوشانندگی‌اش هم بهتر است؛ درستش این است که پودر روی پد، باید به اندازه باشد. زیرسازی و نوع پوست هم می‌توانند در این زمینه موثر باشند. زیبایی بدون آسیب

چه رنگ ابرویی برای ابرو های تیره مناسب‌تر است؟

ابروها برعکس برخی موها خیلی رنگ‌پذیری‌شان سریع‌تر است؛ به همین خاطر به افرادی که در منزل این کار را انجام می‌دهند توصیه می‌شود برای جلوگیری از سوختگی پوست یا بد رنگ شدن ابروها، بهترین مدت 5 دقیقه است. در این مدت کوتاه هم بهتر است رنگ را بررسی کنیم تا به رنگ دلخواه برسیم. نکته دیگر این است که رنگ ابرو بستگی زیادی به رنگ پوست، رنگ موها و حتی سن فردی که این کار را انجام می‌دهد، دارد؛ به عنوان مثال برای موهای روشن بهتر است رنگ ابروها دو درجه تیره‌تر باشند ولی برای موهای تیره بهتر است رنگ ابروها دو درجه روشن‌تر باشد. همچنین اگر پوست روشن باشد و موها تیره، رنگ ابروی روشن با این شرایط مناسب‌تر است.

چه کنیم تا  ریشه مو با  سشوار آسیب نبیند؟

اول از همه سشوار باید حرارت مناسب داشته باشد و بهترین زاویه 90 درجه با فاصله چندین سانتی‌متر است. به علاوه اگر در کشیدن سشار مهارت دارید،  بهتر است قبل از این کار از سرم‌های مخصوص کریستال استفاده کنید اما اگر زیاد ماهر نیستید بعد از سشوار کشیدن کمی از این روغن را به کف دست خود بریزید و روی موهای‌تان به آرامی بکشید.

آیا مژه‌های تکی  برای اکستشن بهتر هستند یا یک دست؟

همان‌طور که می‌دانید اگر از مژه‌های تک‌تک استفاده شود بهتر است، زیرا هم طبیعی‌تر هستند و هم ماندگاری بیشتری دارند. اما شما باید به کار و محصولات آرایشگاهی فردی که به آن مراجعه می‌کنید مطمئن باشید، زیرا چسب‌های نامرغوب ممکن است باعث ریزش مژه‌ها شوند اما در مقابل اگر کیفیت مواد خوب باشد این اتفاق کمتر رخ می‌دهد.

زیبایی بدون آسیب

 

برای تاتو ابرو، هاشور بهتر است یا تاتو یکدست؟

تاتوهای هاشورزده آن هم با هاشورهای ظریف، طبیعی‌تر هستند و امروزه متقاضیان زیادی دارند اما تاتو به صورت یکدست ماندگاری بیشتری نسبت به هاشور دارد. با این حال ناگفته نماند نوع رنگی که برای این کار استفاده می‌شود هم در این مورد نقش بسزایی دارد.

چه مدل مویی برای صورت‌های گرد و توپر بهتر است؟

افرادی که صورت گرد دارند بهتر است از فرق وسط استفاده نکنند، زیرا گردی صورت‌شان بیشتر نمایان می‌شود و به علاوه دادن موها به سمت بالا هم زیاد توصیه نمی‌شود؛ پس تنها مدل فرقی که برای صورت‌های گرد مناسب‌ است، فرق کج است.

آیا سایه برای کوچک‌تر شدن چانه‌ها موثر است؟

بله، روش سایه زدن می‌تواند موثر باشد. این روش با کرم پودرهای مخصوص گریم انجام می‌شود اما نکته بعدی این است که برای کوچک‌تر نشان دادن چانه‌ها باید کناره‌های آن را روشن‌تر و خود چانه را تیره کنیم. این روش در کوچک‌تر نشان دادن این قسمت از صورت کمی موثر است.

منبع: مجله زندگی ایده آل و چه نیوز

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا