گردشگری

زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

استانبول زیباترین شهر جهان است

زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا 

جاذبه های اروپا,استانبول زیباترین شهر جهان است + عکس

استانبول زیباترین شهر جهان است

چند مقصد محبوب گردشگری از بین شهرهای اروپایی انتخاب شده که در سال 2016 بیشترین تعداد گردشگر را به خود جذب کرده اند .

به لیست زیر نگاه کنید و خودتان را برای سفر و تفریح اروپایی آماده کنید .

ونیز بهترین مقصد گردشگری

ونیز,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

شهر ونیز جذابیت زیادی دارد و در تابستان ها گردشگران بسیاری به خود جذب می کند . شهر ونیز روی آب ساخته شده و جذابیت های زیادی دارد . معماری موزه ها و کلیساهای این شهر بسیار باشکوه است . ونیز در تمام روزهای سال جادو می کند و روزانه هزاران گردشگر را جذب می کند .

رم بهترین مقصد گردشگری

رم,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

شهر رم با آب و هوای مدیترانه ای و تاریخ زیبایش گردشگران زیادی خصوصا در فصول سرد شمال اروپا به خود جذب می کند . رم همانند یک صحنه تئاتر است . رستوران ها و کافه های زیبایش زنگ تفریحی برای شما خواهد بود . در شهر رم به قدری جاذبه پیش رویتان است که شاید فرصت تماشای تمام آنها را نداشته باشید . مکان های باستانی ، برج پیزا ، کلیساهای کهن و نقاشی های با ارزش سبب می شود تا زمان زیادی را در آنها بگذرانید .

فلورانس ایتالیا بهترین مقصد گردشگری

فلورانس,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

شهر فلورانس هنری ترین شهر اروپاست که هنرمندان زیادی چون لئوناردو داوینچی به خود جذب می کند . به قدری نمایشگاههای هنری و معماری در شهر فلورانس زیاد است که نمی دانید از کجا شروع به تماشا کنید . فلورانس شهری زنده با رستوران های منحصر به فرد است . این شهر بهترین کانون مالی و بازرگانی اروپای سده های میانه و ثروتمندین شهر دوران خود بوده است . فلورانس با لقب آتن سده های میانه خاستگاه رنسانس ایتالیایی بوده است .

بارسلونا بهترین مقصد گردشگری

بارسلونا,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

شهر بارسلونا بعد از مادرید دومین شهر بزرگ اسپانیا و بهترین بندر این کشور است . شهر بارسلونا موزه ای برای نمایش معماری به سبک های مختلف چون گوتیک است . در کنار ساختمان ها و رنگ های شهر انواع موزه ها و کلیساها وجود دارد که روزهای زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد .

شهر بارسلونا هفت ساحل زیبا دارد که می توانید آفتاب بگیرید . رستوران های بارسلونا در تمام اروپا بی نظیر و کیفیت بالایی دارد . شهری قدیمی و زیبا با فضای ورزشی ، علمی ، هنری و فرهنگی که می تواند روزهای خوبی را برایتان تضمین کند .

شهر دوبروونیک کرواسی بهترین مقصد گردشگری

کرواسی,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

این شهر باشکوه ترین شهر کرواسی است که نام آن در میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است . شهر دوبروونیک در مقایسه با دیگر شهرهای کرواسی گردشگران بیشتری به خود جذب می کند . در زمان های دور شهر دوبروونیک پایتخت جمهوری راگوسا بوده است .

گردشگران زیادی به قصد تفریح و نه تجارت به این شهر می روند . پیاده روی در شهر دوبروونیک در کنار معماری فوق العاده کلیساها سبب می شود فکر کنید در قرون وسطی زندگی می کنید . در کنار این موارد باید ساحل های زیبا ، دریای خوش رنگ و غذاهای دریایی دل انگیز را اضافه کنیم .

شهر استانبول بهترین مقصد گردشگری

استانبول,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

استانبول زیباترین و قدیمی ترین شهر جهان است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد . شهر استانبول با تنگه بوسفور به دو قسمت تقسیم شده و دارای مناره ها و گنبدهای مساجد نمای زیبا و تاریخی پیدا کرده است . نام این شهر در زمان های قدیم قسطنطنیه و رم جدید بوده و امروزه با نام استانبول شناخته می شود .

شهر لندن بهترین مقصد گردشگری

لندن,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

شهر لندن توریستی ترین شهر جهان است که گردشگران و مسافران زیادی از سراسر دنیا به قصد کار و تفریح به این شهر می روند . دیدنی های این شهر شامل موزه بریتانیا ، موزه تاریخ طبیعی لندن ، نگارخانه ملی ، موزه مادام توسو ، برج لندن ، موزه علوم ، موزه ویکتوریا می باشد . در شهر زیبای لندن می تواند از رستوران ها و کافه ها دیدن کنید .

شهر برلین بهترین مقصد گردشگری

برلین,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

شهر برلین در فصل تابستان آب و هوای مطبوعی دارد و طبیعت زیبای شهر شما را به تماشا وا می دارد . برلین بعد از سقوط معروف ترین دیوار جهان به مقصد اصلی گردشگران تبدیل شده و سالانه حجم عظیمی از گردشگران اروپایی را به خود جذب می کند .

شهر آمستردام بهترین مقصد گردشگری

امستردام,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

آمستردام در هلند تمام ویژگی های یک کلان شهر را دارد و به قدری کوچک است که بتوانید در تمام شهر با دوچرخه گشتی بزنید . ساختمان ها و پل های متعدد آن روی رودخانه حس و حال دوست داشتنی روستا را به شما می دهد . البته می توانید در این شهر از موزه های مدرن هم بازدید کنید .

پاریس بهترین مقصد گردشگری

پاریس,زیباترین شهرهای توریستی در سراسر اروپا

پاریس زیباترین شهر جهان است . رنگ های زنده و روستاهای اطرافش ، عمارت های مشهور ، نمای طلایی رنگ این شهر چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند . در این شهر دانشگاه ها و پژوهشگاههای پیشرفته ای وجود دارد . هر چند پاریس یک شهر توریستی است اما جمعیت بالایی دارد ، به طوری که در مرکز شهر جایی برای سکوتت نیست و مردم با هیجان زیادی زندگی می کنند .

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا