رپورتاژ آگهی

5 مدل اسکوتر برقی ارزان در بازار ایران را بشناسید

اسکوتر برقی چیست؟

اسکوترهای برقی که با نام هایی همچون: اسمارت بالانس، اسمارت اسکوتر و اسکوتر شارژی در بازار وجود دارند. این مدل اسکوترها معمولا به دو صورت دسته دار و بدون دسته ساخته و تولید می‌شوند که می‌توان اسکوترهای دسته دار را جزء نسخه های قدیمی این مدل عنوان کرد.

در حال حاضر نوع جدیدی از اسکوتر برقی ارزان در بازار عرضه شده اند که بدون دسته می‌باشند و ساختارشان بدین گونه است که دارای دو چرخ، دو پد برای قرار گیری جای پا، یک دکمه پاور، یک پورت شارژ، نشانگر وضعیت باتری، حس گرهای بصری و حس گرهای لبه های تیز می‌باشند این حس گرها به قدری حساس هستند که با کوچکترین حرکت عکس العمل نشان می‌دهند.

اندازه ی چرخ های اسکوتر برقی از ۶ اینچ الی ۱۰ اینچ است که هر چقدر اندازه ی چرخ ها بیشتر باشد مسلما ارتفاع شما از سطح زمین بیشتر می‌شود و در نتیجه سرعت بیشتری خواهید داشت.

برخی از اسکوترهای برقی دارای ویژگی و قابلیت های منحصر به فردی هستند که آنها را از باقی اسکوترها متمایز می‌کند از جمله این قابلیت ها می‌توان به مواردی همچون: چراغ LED و بلوتوث اشاره نمود.

 

۱. اسکوتر برقی آفرود مدل Borna Off Road Handle HANROX-Galexy

اسکوتر برقی آفرود نات روبات HANROX ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را با دیگر اسکوتر ها متمایز می کند مثلا این اسکوتر برقی دارای سیستم تعادل هوشمند خودکار هست و برای کسانی که اولین بار از آن استفاده می کنند و مبتدی هستند، کار را آسان می کند. این اسکوتر برقی می تواند وزن افراد را تا ۱۱۰ کیلوگرم را تحمل کند و دارای یک اپلیکیشن است که می توان از طریق آن به راحتی اسکوتر را مدیریت کرد (مثلا روشن یا خاموش کردن). برای خرید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

2.اسکوتر برقی پرودو مدل PD-ESCKDTPO

این اسکوتر برقی پرودو برای کودکان در رنج سنی 5 تا 12 سال که کمتر از 50 کیلو وزن دارند مناسب است.

این مدل از نوع دسته دار اسکوترهای برقی است که توانایی حرکت با سرعت 14 کیلومتر بر ساعت را دارد و می توان به کودک شما به اندازه 10 کیلومتر سواری دهدو

از دیگر قابلیت های این اسکوتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شارژ در مدت زمانی حدود 3 ساعت
  • دارای سیستم ترمز ضد قبل ABS
  • لاستیک های بادی 6 اینچی
  •  فاصله ترمز کامل 2 متر

 

3.اسکوتر برقی تاشو مدل TZ007

این اسکوتر برقی به مدل موتوری معروف است که برای کودکان مناسب است، در این مدل حفظ تعادل مطرح نیست و شبیه به یک سه چرخه می ماند که راندن آن کار بسیار راحتی است.

یک نکته بسیار جالب در مورد این اسکوتر برقی این است که تا سرعت 30 کیلومتر بر ساعت می تواند حرکت کند که عدد بسیار بسیار زیادی است، البته اگر درجه سرعت را روی 3 تنظیم کنید.

 

4.اسکوتر برقی مدل smart 8 A

اسکوتر برقی مدل اسمارت 8 یکی از آن دسته اسکوترهایی است که با مشخصات و قابلیت ها و همچنین رنج قیمتی نسبتا مناسب، نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است.

یکی از ویژگی های خوب این اسکوتر این است که سایز تایر آن کمی بزرگتر است و همین موجب می شود که روی دست اندازها و پستی بلندی ها کمی بهتر حرکت کند.

این مدل 8 اینچ است که نسبت به 10 اینچ کوچکتر است و وزن کمتری داشته و برای آنهایی که مدام در حال حمل اسکوتر هستند بسیار مناسب است.

از دیگری ویژگی های مثبت این دستگاه قابلیت اتوبالانس است که به واسطه این قابلیت حفظ تعادل به مراتب راحت تر است و بدون وابستگی به شخص سوار بر اسکوتر، تا حدی زیادی تعادل حفظ می شود  و همچنین برای افراد با وزن کم دستگاه دچار لرزش نمی شود.

 

5.اسکوتر برقی کیکاراید مدل Fury

اسکوتر برقی کیکاراید از نمونه اسکوتر برقی های پرفروش در بازار است که نظر خیلی کاربران را به خود جلب کرده است.

این اسکوتر برقی بین 3 الی 4 ساعت زمان نیاز دارد تا به طور کامل شارژ شود و پس از شارژ کامل می‌تواند چیزی حدود 5 الی 7 کیلومتر مسافت را طی کند.

این مدل اسکوتر برقی سرعتی حدود 10 کیلومتر بر ساعت دارد که برای یک اسکوتر عدد قابل قبولی است و همچنین وجود سیستم ترمز دوگانه عقب و جلو که عقب به صورت مکانیکی است، سواری ایمنی را برای شما به ارمغان آورده است.

این اسکوتر برای کودکان یا نوجوانان مناسب است و توصیه می شود که بزرگسالان از آن استفاده نکنند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا